-
Hoelang blijft de longlife roos goed?
Zeker meerdere maanden tot 1 jaar, bij een juiste verzorging is de levensduur langer.
-
Zijn alle rozen echt?
Ja, wij werken alleen met echte rozen
-
Op welke dagen bezorgen jullie?
Onze bezorgdagen zijn maandag tot en met zaterdag. Wilt u een Flowerbox op maandag of zondag laten bezorgen, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten, mits er op zondag en/of feestdag bezorgd moet worden.
-
Kan er achteraf betaald worden?
Nee, dit is niet mogelijk
-
Wat gebeurt er als niemand thuis is om het pakket aan te nemen?
De Flowerbox wordt bij de buren aangeboden en afgeleverd, de oorspronkelijke ontvanger ontvangt een briefje in zijn of haar brievenbus. Kan de bezorgdienst het pakket niet bij de buren aanbieden en/of afleveren dan gaat de Flowerbox naar een depot in de buurt waar de oorspronkelijke ontvanger dit kan gaan ophalen.
-
Kan ik mijn bestelling online volgen?
Ja, zodra de Flowerbox door ons is verzonden en door de bezorgdienst is gescand, wordt er een Track&Trace code naar het opgegeven e-mailadres verzonden.
-
Hoeveel dagen van te voren dien ik mijn Moederdag bestelling te plaatsen?
Wij adviseren je dan ook om dit tijdig te doen, Moederdag 2022 valt op zondag 8 mei, zorg er dus voor dat je jouw bestelling uiterlijk de vrijdag voor Moederdag in jouw bezit hebt. Dan weet je zeker dat je op Moederdag niet met lege handen komt te staan.
-
Als ik een spoedbestelling of een andere wens heb?
Neem voor een spoedbestelling of aanvullende wensen altijd even contact met ons op. Dan zullen wij de mogelijkheden hiervoor met jou bespreken.
-
Zijn alleen de getoonde kleuren van de rozen op jullie website mogelijk?
Nee, wij kunnen alle mogelijke kleuren leveren. Neem hiervoor altijd even contact met ons op, om zo de mogelijkheden hiervan te bespreken.