Garantiebepalingen
Op al onze geleverde artikelen is de fabrieksgarantie van toepassing. Schade veroorzaakt tijdens transport en levering dienen direct gemeld te worden. Dit kan per e-mail (info@flowerboxshop.nl) of een bericht via WhatsApp (0648733191). Bij een eventuele schade of gebrek dient dit altijd aangetekend en gespecificeerd te worden op de pakbon van de bezorgdienst. Doe je dit niet, dan maakt je in geen enkel geval aanspraak op een vervangend product en/of schadevergoeding van enige aard. Tip, om teleurstelling te voorkomen, controleer altijd direct het pakket bij ontvangst en in het bij zijn van de bezorgdienst!.
Afhandeling van klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@flowerboxshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.